کد خبر : 11537
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۰۳

در تور یک روزه خبری عنوان شد:؛

پل چهارم بشارطی یک ماه آینده زیر بار ترافیک می رود/۷۲۲ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان درهفته دولت

پل چهارم بشارطی یک ماه آینده زیر بار ترافیک می رود/۷۲۲ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان درهفته دولت
شهرداری یاسوج گفت: پل چهارم بشار یاسوج در صورت تامین اعتبار لازم طی یک ماه آینده زیر بار ترافیک می‌رود، سه اکیپ در راستای تکمیل این پل در حال فعالیت هستند.؛

سرپرست شهرداری یاسوج با حضور اهالی رسانه در قالب تور خبری به مناسبت هفته دولت از پروژه های در حال اجرا و تکمیل شده شهرداری یاسوج بازدید کرد و به بیان گزارش عملکرد دو ماهه اخیر خود پرداخت.
سجاد بهرامی اظهار داشت: سرپرست شهرداری یاسوج در بازدید از پل سوم بشار گفت: برای اتصال پل به جاده بیمارستان سنگ و قلوه سنگ ریخته می شود و در شرایط حاضر سه لایه سنگ ریزی شده است و با توجه به قول های پیمانکار تا یک ماه این اتصال انجام می شود.
بهرامی مطالبات پیمانکار پروژه را ۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: علاوه بر مطالبات پیمانکار ۱۷ تا ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بتوان آن را افتتاح کرده و به زیر بار ترافیک ببریم.
وی افزود:در بحث آسفالت شهرداری یاسوج در جاده نقاره خانه ۲۳ هزار متر مربع، اکبرآباد ۴۰ هزار متر مربع، ۵۳ هزار متر مربع هم در سطح شهر و برخی نقاط حاشیه ای شهر آسفالت انجام داده است.
بهرامی ادامه داد: ۷۰۰ هزار متر آسفالت مضمحل (نابود شده) در شهر یاسوج وجود دارد. ۴۰۰هزار متر معابر این شهر خاکی است که ۱۳۰ هزار متر آن را آسفالت کرده‌ایم.
وی گفت: بیش از ۲۰ کیلومتر رنگ آمیزی جداول داشتیم همچنین خط کشی و روشنایی معبر پارک باهنر اجرا شد و ۲۰ پارک دیگر را در برنامه داریم .
سجاد بهرامی ابراز داشت: : حقوق ۴ ماه پرسنل شهرداری را در این مدت دادیم ،که حدود ۳۰ میلیارد تومان آن از محل مالیات بر ارزش افزوده بوده است مابقی را از محل درآمدهای پایدار پرداخت کردیم.

سرپرست شهرداری یاسوج ابراز داشت: برای فضای سبز و روان سازی ترافیک و سایر شاخصه های بهبود فضای شهر برنامه های مدون داریم که با مشارکت شهروندان فهیم و البته همکاری سایر دستگاه ها در اجرای تکالیف و انجام تعهدات و بدهی هایشان به طور مستمر و پیوسته عملیاتی خواهیم کرد.
سرپرست شهرداری یاسوج در پایان بازدید از پروژه های عمرانی شهر یاسوج و جمع بندی این سفر با حضور سرپرست معاون عمرانی استانداری با گرامی داشت هفته دولت گفت: تلاش شد پروژه های نیمه تمام را کمترین زمان ممکن دنبال کنیم، پروژه شهید یزدانپناه در وضع موجود در سه اکیپ کار و نصب عرشه، اجرای سنگ ریزی و بتن ریزی و اجرای بخش مربوطه به بیمارستان امام سجاد علیه السلام دنبال خواهد شد و با اعتبارات تخصیص یافته سعی می شود ظرفیت یک ماه اینده زیربار ترافیک برود.
بهرامی در خصوص اقدامات فرهنگی شهرداری یاسوج طی دوماه اخیر خاطرنشان کرد:برنامه‌های فرهنگی زیادی طی همین مدت کوتاه داشتیم برپایی روز عرفه، موکب‌ها، برگزاری جشنواره اقوام و همکاری با بنیاد بین‌المللی غدیر را داشتیم بی برنامه‌های پیاده‌روی، زیارت عاشورا و اعزام تیم کوهنوردی به قله دنا در دستور کار بود نصب بنر در مناسبت‌های مختلف و همچنین اقدامات دیگر فرهنگی متناسب با محرم عاشورا و تاسوعا و اربعین به صورت گسترده انجام دادیم.
افتتاح ۷۷۲پروژه در هفته دولت
در ادامه این بازدید معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامی داشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان باهنر و رجایی گفت: این شهیدان بزرگ نه به خاطر جایگاه آنها بلکه به خاطر سلوک و ارتباط آنها با مردم ماندگار شدند.
علی محمد روستا گفت: اگر شهر ما با توسعه و پیشرفت همراه باشد همه ما از این موضوع منتفع خواهیم شد و ناهنجاری سبب مشکلات برای همه ما می شود..
معاون استاندار ادامه داد: در ابتدای کار به وزارت کشور رفتیم رایزنی برای حقوق کارگران داشتیم و تا مقداری از حقوق معوق آنها پرداخت شود، دغدغه به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام و ۵۰ درصدی را داریم، پروژه ای که بعد از ۲۰ سال به بهره برداری نمی رسد دچار هزینه های بهسازی و مقاوم سازی می شود و نیاز به اعتبارات روز دارد بنابراین باید این پروژه های نیمه تمام تکمیل شود، پروژه های مختلفی همچون ساختمان اداری در یاسوج و گچساران و باشت داریم که دغدغه برای اتمام آنها وجود دارد.
وی افزود: ۷۲۲ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان (۵۲۷ تا افتتاحی و ۱۹۵ پروژه کلنگ زنی) در هفته دولت امسال داریم، رتبه اول از منظر شاخص جمعیتی در کلنگ زنی و افتتاح هفته دولت را داریم. بیشترین افتتاح ها مربوط به دهیاری ها است و ۸۰ مدرسه نوسازی ، اداره کل اطلاعات ۲۸ و شهرداری یاسوج ۲۲ پروژه افتتاحی داریم، بیشترین افتتاحی ها مربوطه به دهیاری ها است.
روستا ادامه داد: با پیگیری های استاندار درصدد هستیم در شهرستان مارگون در حوزه های زیر ساختی شهرستان مارگون تحولات عظیمی داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمدافزود: با پیگیری یهای استاندار و مجموعه نمایندگان استان به دنبال حق آبه استان در سد آبریز هستیم،به نحوی که منافع استان در حوزه صنعت، کشاورزی دنبال شود.
روستا نیز افزود: راه آهن یاسوج اقلید هم در مسیر قانونی انجام کار قرار گرفته است به زودی با نهایی شدن قرارداد در این حوزه رسماً اطلاع رسانی میکنیم.
معاون عمرانی با اشاره به اینکه موتور محرکه نهضت ملی مسکن بانکها هستند،گفت: از بانکهای استان گلایه داریم بخاطر اینکه تعهدات خود را عملی نمی‌کنند،از آنها راضی .
در پایان این بازدید ونشست ازخبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.