کد خبر : 11273
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۰

رئیس هیات تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:؛

دعوت تیراندازی استان به اردوی تمرینی استعداد یابی اهداف پروازی کشور

دعوت تیراندازی استان به اردوی تمرینی استعداد یابی اهداف پروازی کشور
طاهری رئیس هیات تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد از دعوت تیرانداز استان به اولین اردوی تمرینی استعداد یابی اهداف پروازی کشور خبر داد.؛

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،طاهری رئیس هیات تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد از دعوت تیرانداز استان به اولین اردوی تمرینی استعداد یابی اهداف پروازی کشور خبر داد.
اشکان طاهری ،رئــیس هیات تیــراندازی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت :اولین مرحله اردوی تمرینی و استعدادیابی اهداف پروازی کشور به میزبانی تهران در مجموعه آزادی تهران برگزار می شود.
طاهری رئیس هیات تیراندازی استان ادامه داد:این اردو از ۲۹ تا ۳۱ مرداد ماه و با حضور ۱۷تیرانداز برتر کشور در ۲ بخش پسران و دختران از استانهای سراسر کشور برگزارمی شود.
رئیس هیات تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد از دعوت محمد مهدی اکبری تیرانداز هم استانی به این اردو خبر و تصریح کرد:در این اردو ورزشکارانی از استان های کرمانشاه ،هرمزگان ،بوشهر ،خراسان رضوی ،تهران ،فارس ،خراسان جنوبی و کهگیلویه وبویراحمد حضور دارند و زیر نظر مربیان تیم ملی اهداف پروازی تمرینات را برگزار می کنند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.