کد خبر : 11262
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

پایان اجرای نمایش فاخر ومحتوایی عشق وعطش با تجلیل از نویسنده و کارگردان این نمایش

پایان اجرای نمایش فاخر ومحتوایی عشق وعطش با تجلیل از نویسنده و کارگردان این نمایش
اختتامیه‌ی نمایش فاخر ومحتوایی عشق وعطش ، شب گذشته، 26 مرداد 1402 در تالار اجتماعات آزادی نفت گچساران برگزار شد و آقای سید صادق فاضلی نویسنده و کارگردان نمایش فاخر ومحتوایی عشق وعطش در شب پایانی اجرای این نمایش از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران با اهدای لوح سپاس تجلیل ، به عمل آمد . ؛

به گزارش انتخاب فردا ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در حاشیه این مراسم اظهار داشت : هنر تئاتر پدیده‌ای است که مرز نمی‌شناسند و هر انسان اهل اندیشه که طعم آن را چشیده باشد، نه یک دل بلکه صد دل شیفته آن خواهد شد، چرا که تئاتر یکی از شاخه های هنری بسیار موثر در جامعه و اندیشه‌ساز است که زندگی را از جنبه‌های عمیق خود بررسی می‌کند.


اورنگ نارکی خاطر نشان کرد: تولید کارهای مذهبی و معنوی در همه شاخه های هنری از جمله نمایش، دارای ارزش بالا و نیاز جامعه است و امیدواریم به کارهای جدی، مذهبی و آیینی در بین هنرمندان بیشتر توجه شود.

نارکی از کلیه عوامل نمایش فاخر ومحتوایی عشق وعطش تقدیر نمود و بر حمایت همه جانبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از فعالیت های هنری فاخر و پرمحتوا تاکید نمود.

گفتنی است نمایش فاخر و محتوایی«عشق وعطش» به کارگردانی سید صادق فاضلی و جمعی از هنرمندان تاتر برجسته کشور ویژه ماه محرم که روایت از وقایع عصر عاشوا و سالهای پس از آن را داشت و با مجوزوهمکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران و شورای فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از شنبه ۲۱ مرداد الی چهارشنبه ۲۵ مرداد هر شب ساعت۲۱اجرا گردید مورد استقبال عموم شهروندان قرار گرفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.