کد خبر : 11106
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تقویت جلوه مردمی اربعین حسینی تاکید کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تقویت جلوه مردمی اربعین حسینی تاکید کرد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین حسینی ، بر حمایت بیشتر دستگاهی و جلوه مردمی این آئین تاکید کرد و گفت : باید نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر از سوی همه دستگاه‌های اجرایی استان اهتمام ویژه شود؛

سیدعلی احمدزاده شامگاه یکشنبه در نشست ستاد اربعین استان با اشاره اینکه، هماهنگی های لازم برای هرچه با شکوهتر برگزاری اربعین حسینی از طریق دستگاه های اجرایی ، افزود: دستگاه‌های اجرایی براساس امکاناتی که دارند تامین کننده نیازها باشند و هیچ مانعی برای خدمت به زوار اربعین نداریم.
استاندار بر ساماندهی و فعال تر شدن کمیته های ستاد اربعین استان تاکید کرد و اظهار داشت: در این خصوص کارهای خوبی در استان برنامه‌ریزی و انجام گرفته و حاکی از آمادگی مناسب همه دستگاه‌های اجرایی دارد.
احمدزاده بر ایجاد زیرساخت های لازم برای زئران حسینی تاکید کرد و اظهار کرد: همکاری لازم با موکب ها به عمل آورده شود و به خوبی مورد حمایت قرار گیرند.
وی با بیان اینکه شرکت نفت و گاز و پتروشیمی گچساران ۸۰۰ متر زیربنا در شلمچه ایجاد می کند، گفت: ۲۳ موکب در عراق و شلمچه برپا می شوند و ضرورت دارد که امکانات همه دستگاه ها برای ایام اربعین پای کار بیایند.
احمدزاده اضافه کرد: شرکت نفت و گاز گچساران تعدادی اتوبوس در اختیار استان قرار می‌دهد اما حمل و نقل استان پای کار باشند و خودرو برای جابه جایی بارهای موکب ها در نظر گرفته شود.
احمدزاده بیان کرد: برای تامین ارزاق موکب ها تلاش می کنیم از همه موکب ها حمایت شود که در همین خصوص از وزیر نیرو دستور سه میلیون بطری آب معدنی را اخذ کردیم.
وی ادامه داد: تاکنون پنج تن روغن و ۴۰۰ تن گوشت مورد نیاز موکب ها تامین شده است و مرغ مورد نیاز موکب ها هم آماده می‌شود، ضمن اینکه از ظرفیت جهاد کشاورزی و خیرین برای تامین برنج مواکب استفاده خواهیم کرد.
احمدزاده با بیان اینکه ارزاق مورد نیاز موکب ها توسط دولت تامین می شود اما متولی توزیع نیستیم تصریح کرد: عتبات عالیات توزیع ارزاق را بر عهده داشته باشد و در این خصوص برنامه ریزی مناسبی انجام گیرد.
وی با بیان اینکه تمام امکانات دولتی و شهرداری‌ها در ایام اربعین پای کار بیایند تا کاری در خور شان زوار امام حسین(ع) انجام شود، گفت: سال گذشته ۲۰ دستگاه کولر برای موکب‌ها استان تامین شد امسال در صورتی که نیازمندی ها احصا و در اختیار قرار گیرد، هر تعداد کولر مورد نیاز موکب ها باشد تامین خواهیم کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.