کد خبر : 10841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

در بازدید معادن عمرانی استاندار صورت گرفت:؛

تخصیص ۱۴ میلیار تومان برای تکمیل پل چهارم و فاز دوم پل سوم بشار

تخصیص ۱۴ میلیار تومان برای تکمیل پل چهارم و فاز دوم پل سوم بشار
در بازید معاون عمرانی استاندار از چند پروژه حوزه شهری مبلغ 14 میلیارد تومان جهت تکمیل پل چهارم و فاز دوم پل سوم بشار تخصیص داده شد.؛

عصر روز یک شنبه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضو شهردار یاسوج، مدیر کل راه و شهرسازی ، مدیر عامل آب منطقه ای از چند پروژه حوزه شهری بازدید کردند .
معاون عمرانی در بازدید از پروژه پل سوم بشار یاسوج گفت: هدفگذاری بر این است که لاین دوم مسیر پل سوم بشار تا قبل از شروع فصل سرما زیر بار ترافیکی برود.
روستا افزود: پل سوم بشار به لحاظ موقعیت و نقش آن در رفع ترافیک شهر یاسوج اهمیت اساسی دارد و باید هرچه سریعتر تکمیل لاین دوم در دستور کار قرار گیرد .
معاون عمرانی با اشاره به وجود گره ترافیکی در مسیر پل اول و دوم و فاز اول پل سوم بشار، عنوان کرد: با احداث و بهره برداری از باند دوم پل سوم بشار، بخشی اعظم مشکلات ترافیکی شهر یاسوج مرتفع می شود.
روستا افزود: یک لاین پل سـوم بشار زیر بار ترافیک رفته و لاین دوم تکمیل نسیت مقداری از تیر ورقها جهت تکمیل پل باقی مانده است،و مقداری از ستون وتیر ورق ها مورد نیاز نیزاماده است که هنوز نصب نشده اند.
وی تصریح کرد: برای تکمیل پل حدودا صد تن اهن نیاز داریم، که مبلغ۷ میلیارد تومان جهت این کار نیاز داریم که ساز مان برنامه بودجه در این برنامه قول تامین ان را سریعا داده است.

معاون عمرانی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم تا اول مهر ماه ،قبل شروع مدارس و دانشگاه هاو و شروع فصل سرما فاز دوم پل سوم بشار و همچنین پل چهارم را با توجه به اینک پیشرفت خوبی دارند و سازمان برنامه بودجه جهت تامین اعتبار ۱۴ میلیار تومانی برای این دو پل قول مساعد داده ، افتتاح کنیم .
روستا در ادامه به پروژه زیبا سازی بستر رودخانه بشار اشاره کرد و گفت:یکی ازپروژه ایی که ما توانستیم در سفر دوم هیئت دولت در مصوبات بیاریم، و دارای توجیح فنی و اقتصادی است ساماندهی بستر رودخانه بشار است که از دهنو تا امام زاده مختار ادامه دارد.

وی تاکید کرد: پارسال مبلغ ۹ میلیارد در این پرو ژه هزینه و کارهای نیز انجام شده است.
معاون عمرانی استاندار در ادامه با اشاره به اینکه امسال با سفر دوم هیت دولت به استان مبلغ صد میلیار تومان برای این پروژه مصوب شد گفت: این پروژه یک طرح جامع وکاملی شامل تفریحی ،گردشگری، و ساماندهی کف و کنارهای رودخانه و….است.

روستا عنوان کرد: مبلغ مورد نیازبرای تکمیل کل این پروژه هزار میلیارد تومان براورد شده است،که باتوجه به اینکه این پروژه هم ردیف استانی هم ردیف ملی دارد امیدوا یم باتخصیص های در نظر گرفته شده و با توجه به فاز بندی و کلاس بندی کار پروژه کم کم شروع شود و بستری فراهم شود که باعث رونق گردشگری ، اقتصادی ، اشتغال و جذب توریست در سطح شهر یاسوج شود و همچنین باعث خروج بستر رودخانه از این چهر نازیبا شود.
در ادامه این بازدید شهردار یاسوج در رابطه با تعهدات شهرداری برای پل سوم بشار گفت:شهرداری یاسوج ملزم است در راستای پروژه روکش آسفالت ورودی و خروجی سمت ترمینال و بیمارستان این اقدام را انجام دهد و پیمانکار هم ظرف یک ماه اینده نسبت به نصب هند ریل و اتصال عرشه پل به جاده بیمارستان به فوریت اقدام کند.
سجاد بهرامی در رابطه با پروژه ساماندهی ابشار یاسوج تصریح کرد: شهرداری یاسوج در راستای خدمات عمومی به مردم وگردشگران در حوزه ساماندهی ابشار یاسوج، کف سازی و پیاده روسازی ورنگ امیزی های بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان داشتیم .

بهرامی عنوان کرد: در پروژه ساماندهی ابشار یاسوج در اقدامی مشترک از اعتبارات سفر هییت دولت و اعتبارات دستگاه های خدمات دولتی کشور از جمله سازمان میراث فرهنگی در ساماندهی ابشار هزینه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.