کد خبر : 10280
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

تأکید رئیس‌جمهور بر استفاده از نیروهای بومی؛ با خاطیان برخورد می‌شود

تأکید رئیس‌جمهور بر استفاده از نیروهای بومی؛ با خاطیان برخورد می‌شود
رئیس جمهور نسبت به نادیده گرفتن نیروهای بومی برای استخدام در حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی هشدار داد و گفت: با خاطیان برخورد می شود.؛

آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور در جمع گسترده مردم بهمئی به درخواست مردم این شهرستان درباره بومی گزینی ساکنان مناطق نفتخیز اشاره و اظهار کرد: تا زمانی که نیروهای بومی منطقه متقاضی باشند مسئولان حق ندارند از نیروهای غیربومی استفاده کنند.

وی با اشاره به برخی کمبودهای امکانات زندگی مردم بهمئی گفت: حضور در مناطق محروم برای کاهش مشکلات ساکنان این مناطق است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سهم مسئولیت های نفت در سفر نخست به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت و افزایش سهم مردم این منطقه محروم مورد تاکید است.

وی بن بست بودن راه های ارتباطی بهمئی را یادآور شد و عنوان کرد: وجود این مشکلات قابل قبول نیست و مسئولان باید برای تقویت زیرساخت های زندگی ساکنان این شهرستان تلاش بیشتری کند.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های خوب منطقه در گردشگری شهرستان بهمئی شایسته سرمایه گذاری در این حوزه است.

رئیس جمهور عنوان کرد: نیاز است با توجه به وجود بناهای تاریخی و ظرفیت های طبیعی شهرستان بهمئی برای توسعه زیرساخت های امکانات گردشگری در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله رییسی در ادامه ضمن عذرخواهی از مردمی که در گرمای طاقت فرسای بهمئی در این مراسم شرکت کردند، از استقبال باشکوه ساکنان این شهرستان قدردانی کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: بهره مندی مردم شهرستان بهمئی از آب سدهایی که اطراف این منطقه قرار دارد از جمله اولویت های دولت است.

وی اظهار داشت: برای توسعه صنعت گردشگری، خروج از بن بست ارتباطی و همچنین رفع مشکل کم آبی، اعتبارات بسیار خوبی در این سفر پیش بینی شده که امید داریم این بودجه بتواند گره گشای کاهش کمبود زیرساخت های زندگی مردم این دیار باشد.

رئیس جمهور گفت: با توجه به نفتخیز بودن شهرستان بهمئی نیاز است سهم این شهرستان از محل آلایندگی های منابع نفتی مورد توجه مسئولان باشد تا اثرات زیست محیطی آن به حداقل کاهش یابد.

تاکید رئیس‌جمهور بر تشکیل کارگروه اشتغال جوانان در بهمئی

وی با اشاره به عمق محرومیت های شهرستان بهمئی و بالا بودن نرخ بیکاری این منطقه نسبت به دیگر نقاط کهگیلویه و بویراحمد، از مسئولان خواست کارگروهی برای اشتغال جوانان بیکار دراین شهرستان تشکیل دهند تا هر چه سریعتر مطالبات مردم محقق شود.

آیت الله رییسی عنوان کرد: تکمیل سد ایلی آباد، توجه به مقوله مهم مسکن و ایجاد صنایع پایین دستی اولویت مسئولان در شهرستان بهمئی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.