کد خبر : 10037
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

مجوز صدور پروانه برای برخی از محلات شهر یاسوج

مجوز صدور پروانه برای برخی از محلات شهر یاسوج
سرپرست شهرداري ياسوج از صدور پروانه در برخي از محلات شهر ياسوج براي اولين بار خبر داد.؛

به گزارش روابط عمومی شهرداری سجاد بهرامی با اعلام این خبر گفت : برخی از تعاونیها و زمینهای شهر یاسوج قبلا با مشکلاتی مواجه بودند که صدور پروانه برای آنها امکانپذیر نبود

بهرامی بیان کرد:با پیگیریهای صورت گرفته مشکل این زمینها حل شده است، معابر خیابان های کشاورز یک و معابر منشعب از آن، تعاوتی اداره کل راه و شهرسازی خیابانهای منشعب تعاونی میلاد و همچنین محله شرف إباد سفلی(حاجتی ها و خیابان های منشعب از آن در محله شرف اباد مشمول صدور پروانه خواهند شد.

وی ادامه داد؛ محله بختیاری ها و معابر منشعب از آن و تعاونی های مخابرات ،درودگران و معابر پشت مرکز تعویض پلاک شرف آباد نیز می توانند برای صدور پروانه به شهرداری یاسوج مراجعه فرمایند.

سجاد بهرامی افزود؛ صاحبان املاک تعاونی های آب و فاضلاب،محیط زیست، بهزیستی و فرمانداری واقع در ورودی بلکو نیز می توانند پروانه ساختمانی دریافت کنند.

سرپرست شهرداری یاسوج با اعلام این خبر خوش برای ساکنین محلات نامبرده که از دریافت پروانه و مزایای آن تاکنون بهره مند نبودند، با تاکید بر لزوم
هر چه سریعتر مراجعه به معاونت شهرسازی شهرداری بیان کرد: ساکنین این محلات در اسرع وقت برای دریافت پروانه اقدام فرمایند تا مشکلات این عزیزان برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.